Träna magen ”Den hemliga metoden”

Magövningar är inte svaret om du vill minska din mage. Dessa övningar hjälper dig tona dina muskler, men inte att bränna fett som ligger över dessa muskler.

Den nedre delen av magen är den delen av kroppen som är svårast att bli av med fett från. De bästa magövningar är en kombination av fettförbränning och effektivt utnyttjande av tekniker. När du gör detta på ett konsekvent sätt kommer du att se fantastiska resultat mycket snabbt. snygga magmuskler medför.

* Snygg mage
* Bättre kroppshållning
* Ökat självförtroende

”Den hemliga metoden”
Det bästa sättet att få 6-pack är att arbeta från två olika vinklar. Den första är att bygga upp musklerna under fettet. Det andra är att bränna fett från toppen på samma gång. Detta är det snabbaste sättet att få en platt mage snabbt. De bästa magövningarna inkluderar konditions träning. Det finns många olika typer av konditions- och magövningar för magmusklerna. Här är några exempel.

Hoppa
Hoppa är en av de mest välgörande träningsformerna för kroppen som finns. För att få en bra träning försöka blanda upp olika stilar och steg. Använd intervallträning med korta pauser för bästa resultat. Om man tittar på en boxares kroppsbyggnad där mycket hopprep och hopp ingår i träningen. Hoppa är en del av deras träningspass av en anledning!

Simning
Simning är en fantastisk form av motion. Det finns ”ingen” negativt rörelse i simning vilket är varför du inte känner dig öm nästa dag. Återigen är det bra att göra intervallträning, blanda olika stilar för att få bästa resultat.

Benlyft
Benlyft bör ingå i varje träningspass för magmusklerna. Du kan börja med att liga på rygg, lyft upp benen i 90 graders vinkel, sänk långsamt benen ner tills de är ca 20 cm från golvet och höja dem sedan tillbaka till utgångsläget. 3 set på 10-20 är en bra början. När det blir för lätt för dig så kan du lägga till vikt. Genom att använda vikter på benen får du större motstånd och snabbare resultat.

Plankan
Plankan är en bra övning för att stärka hela buken. Börja på händer och knän gör sedan så som du gör när du gör armhävningar, håll ställningen på armbågarna. Sikta på 30-60 sekunder åt gången. När du blir starkare, kommer du att kunna stå längre perioder. Plankan är en bra övning för att mejsla ut 6-pack.

Laisser un commentaire

Your email address will not be published. Required fields are marked *